Ondersteuning

Planado is 7 x 24 uur bereikbaar via uw login gegevens.

Het streven is 99,6% uptime van de server en/of verbindingen te realiseren.
In de nachtelijke uren van 01.00 uur tot 05.00 uur zal regelmatig onderhoud aan Planado plaatsvinden, waardoor de toegankelijkheid van Planado in meer of mindere mate beperkt kan zijn.

Heeft u vragen of een storing? Neemt u dan contact op met Planado via info@planado.nl. of raadpleeg de home-page.

Nieuwe gebruikers

  1. Organisaties die starten met het gebruik van Planado krijgen een gebruikershandleiding die hen door het inrichtingsproces leidt om een interne flexibele schil op te zetten.
    Desgewenst kan die ondersteuning uitgebreid worden door het inzetten van consultants van Plando die meehelpen bij deze inrichting. Over tijden en duur hiervan worden separate afspraken gemaakt aangezien die afhankelijk zijn van de omvang en gekozen functionaliteiten.

  2. PGB-houders die willen inschrijven krijgen hierbij ondersteuning vanuit Planado in de vorm van een persoonlijke toelichting en op hen afgestemde gebruikershandleiding.

  3. ZZP-ers kunnen gebruik maken van meerdere diensten van Planado.
    Naast een gebruikershandleiding biedt Planado hun ook advies bij het opzetten van hun eigen onderneming. Hierover worden separate afspraken gemaakt. 

  4. Vanuit de overheid worden zzp’ers geïnformeerd via de website www.ondernemersplein.nl 
    Hierop staat alle informatie van de (semi-)overheid die men nodig heeft om te ondernemen, ook algemene informatie over arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.

  5. Het Verbond van Verzekeraars, Platform Zelfstandig Ondernemers (PZO), de Kamer van Koophandel en FNV Zelfstandigen hebben gezamenlijk de site www.verzekerenvoorzelfstandigen.nl in het leven geroepen. Hier is informatie te vinden over onder andere arbeidsongeschiktheid.